niedziela, 19 stycznia 2020

Suszenie ścian oraz przestrzeni pod posadzką - wyciek był w mieszkaniu obok

Witam wszystkich

Budynek wielorodzinny, dokładnie parter budynku. W jednym z mieszkań na ścianach pojawiły się mokre plamy. Zostałem wezwany przez zarządcę nieruchomości do sprawdzenia skąd pochodzi woda. Wyciek znalazłem w łazience. Suszyłem mieszkanie, gdzie była nieszczelność  i jeszcze 3 mieszkania po lewej stronie. Dokładnie sprawdziłem także mieszkanie z prawej strony ( czyli, to gdzie zrobiłem zdjęcia z suszenia). Ściany nie były mokre ( jeszcze). Po tygodniu od usunięcia wycieku w całym mieszkaniu po prawej stronie pojawiły się wykwity. Było to piąte mieszkanie jakie osuszałem na samym tylko parterze tego feralnego budynku.

Zapraszam na stronę osusz.to

opinie : opinie o naszej pracy



Pompa osuszania podposadzkowego QUBE firmy Trotec

Osuszacz Trotec TTK 170 z pompą skroplin - czyli działa bezobsługowo

Trochę napsułem wystroju wnętrz. Podłoga z paneli została usunięta, a meble wyniesione

Z kuchni zostały usunięte szafki

Obraz bitewny w pełnej krasie

Osuszana była także strefa izolacji podposadzką. Widoczne są żółte węże do wyciągania mokrego powietrza spod posadzki.

Ściany osuszane są wentylatorami TFV 30 firmy Trotec

i cyk .... fotka firmowej naklejki na osuszaczu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz