czwartek, 26 grudnia 2019

Osuszanie budynku jednorodzinnego po zalaniu

Witam wszystkich

Zawilgocenie budynku spowodowane zostało przez nieszczelność instalacji CWU - więcej na ten temat piszę w swoim blogu o lokalizacji wycieków wody  LINK .
W największym skrócie nieszczelność zlokalizowałem na piętrze budynku, oczywiście pod parkietem. Po więcej informacji o lokalizacji wycieków wody zapraszam na moją stronę WYCIEK.PL

Zalana została strefa izolacji podposadzką i ściany w bezpośredniej bliskości miejsca nieszczelności.
Nachylenie wylewki stropu odpowiedzialne było za to, że woda popłynęła w stronę schodów a nie w stronę sypialni.

Osuszanie strefy izolacji pod posadzką jak widać na zdjęciach poniżej wykonałem pompą Qube firmy Trotec -  po więcej informacji zapraszam na  moją stronę OSUSZ.TO do zakładki  z omówionym osuszaniem podposadzkowym - LINK

Suszenie ścian wykonałem wentylatorami strumieniowymi

Do suszenie powietrza - 2 osuszacze kondensacyjne TTK 170

Przyjąłem jako czas osuszania okres 10 dób, myślę jednak, że wystarczy 7.

Suszenie ściany wentylatorem strumieniowym

Miejsce nieszczelności

Pompa osuszania podposadzkowego Qube firmy Trotec

Osuszacz kondensacyjny Trotec TTK 175

Przyczyna nieszczelności - uszkodzona rura PP

Miejsce nieszczelności 

Wentylatory - suszenie ścian.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz